Langkau ke kandungan utama

JERAWAT MENGHANTUI AKU

 



KISAH SEDIH SAYA


Mungkin kisah saya sama macam awak.Kalau awak juga ditempat saya,saya yakin awak akan rasa perkara yang sama.Bukan maksud saya hendakkan simpati tapi sekadar berkongsi pengalaman saya.Mungkin ia akan berguna buat awak pada waktu sekarang atau akan datang.Semoga awak berada pada tempat yang betul dan mngkin disinilah pencarian awak akan berakhir.

Hai, nama saya Azlina dan saya merupakan seorang konsultan kulit.

17799458_1177086619080279_845255779305082447_n

 Saya berpengalaman  menukar 360 darjah wanita  yang rasakan dirinya tak cantik untuk dapatkan wajah yang sangat cantik,menawan dan  gebu

Saya ada 1 soalan… Pernah tak korang lalui situasi macam ini…

Masa zaman sekolah dulu, tak ramai kawan sebab  jerawat penuh sangat kat muka.Kawan sekelas pun tak berapa nak suka berkawan.Lepas tu selalu perasan diorang bisik-bisik sambil tengok kita pastu gelak secara berjemaah.Tau sangat diorang tu mesti mengumpat sbb muka tak elok.

Saya pun sama..kisah saya pulak.. Lepas je SPM,saya perasan jerawat mula naik satu dua biji tapi tak amik tau sangat.Pastu tetiba je naik banyak sangat.Banyak kawan yang rapat dengan saya tiba-tiba bagi alasan tak nak lepak sekali.

Lama-lama lesap terus.Saya perasan diorang macam lari dari saya.Masa kulit saya licin dulu saya ni popular gak kat sekolah.Tapi bila lepas SPM,muka pun dah tak cantik,semua dah macam tak nak jumpa saya.

Lagi parah,boifren yang setia sejak tingkatan 4 pun menghilangkan diri.Dulu cakap nak sehidup semati..

Sejak ari tu saya dah malu nak keluar rumah,saya benci nak bersosial sebab semua orang macam gelakkan saya.Macam membenci untuk dekat dengan saya.

Apa yang saya buat selepas tragedi itu?

Saya bertekad, berazam, dan saya bersumpah untuk tidak akan di kutuk lagi.

Saya bertekad tak nak mengurung diri saya lagi.Saya nak hidup macam insan lain yang bahagia dengan kulit jelita diorang.

Saya berusaha google produk yang berkesan untuk jerawat saya ni.Bila dah dapat info,saya terus beli online.Saya guna dengan fokus dan lepas 1 minggu jerawat saya hilang.Kulit pun makin putih dan licin.

Saya ingatkan masalah saya dah selesai,tapi rupanya ini permulaan bala untuk saya.Lepas 2 bulan,jerawat makin naik banyak dari sebelum ni.Dah macam raksaksa dah muka saya.Kulit jadi merah pastu ada kesan hitam yang banyak.

Peristiwa ni buatkan saya makin gila dan menyesal.saya baru je berharap dapat seorang teman lelaki masa kullit dah elok hari tu tapi masalah saya makin besar.Makin teruk.

Saya berkurung lagi dan makin down dari sebelum ni.

Masa ni saya ada kawan facebook .Dia inbox saya dan Tanya kenapa lama menyepi.Saya pun cerita la masalah saya sambal nangis teruk.Dia memahami saya dan cuba nak bantu saya.Dia yakinkan dan bagi semangat balik kat saya.Dia mintak saya cuba produk yang dia ada.Saya pun kuatkan balik smangat terus nak cuba.

Lepas guna produk dia dengan konsisten,kulit saya jadi elok balik.Sekarang dah masuk 6 bulan saya guna tapi tak ada apa-apa yang buruk jadi.Saya syukur sangat pada tuhan sebab saya dah jupa produk yang bagus dan selamat digunakan

Semuanya sebab GEEBOO skincare yang saya amalkan..!!!

17799432_1177086615746946_9209424608461764946_n

Sampai sekarang saya guna GEEBOO skincare ni sebab main lama makin  cantik..

Saya ada kisah Liza,Nor Ain dan ramai lagi.Diorang ni kebanyakan ada masalah sama dengan awak.

Selalu murung,tak konfiden,tak suka bergaul disebabkan masalah kulit muka.

Tapi lepas dibantu dengan komitmen 100% persen,semua masalah kulit dah hilang dan berlaku perubahan emosi yang lebih baik.Diorang dah mula bergaul semula,happy,mempunyai boifren yang kacak,dan konfiden dalam kehidupan seharian terutama bila bekerja.

So sekarang saya nak perkenalkan pada anda produk hasil dari teknologi pengekstrakan bahan dari alam semulajadi yang sangat hebat ni.Ini yang saya panggil natural.Kta semua tau betapa pentingnya penggunan bahan yang selamat supaya tak ada effek buruk dikemudian hari.

Apa yang produk ni mampu buat?

✔Semua produk ni dihasilkan demi bertujuan mencantikkan kulit untuk jangkamasa panjang menggunakan bahan-bahan terpilih sahaja.

✔Fokus pada penjanaan semula sel baru kulit

✔Target pada pembasmian bakteria jahat punca jerawat.

✔Bertujuan menyeimbangkan kilang minyak agar kulit kurang berminyak

✔Detoks toksin dalam kulit.

✔Repair balik kulit rosak akibat produk merkuri.

Korang dah tak payah risau lagi nak fikir bab Skincare,nak cari skincare natural organik bagai sebab gerenti lepas guna ni lifestyle korang yang murung dan sedih tu akan berubah.Lonjakkan balik keyakinan dan kegembiraan korang dengan set ni.Membantu sangat dalam pelbagai masalah kulit.

Yang best lagi, korang akan sentiasa diberi tunjuk ajar dan ilmu bagi mempercepatkan proses penyembuhan kulit oleh konsultan berdekatan.Selagi kulit korang tak ok,konsultan takkan tinggalkan korang.

Yang paling best,dah cukup guna set ni,kulit wajah akan kembali normal dan sel kulit akan aktif semula.

Siapa yang patut guna?
✔Mangsa merkuri yang kulitnya dah rosak teruk
✔Mereka yang dah hilang konfiden dan malu berhadapan di khalayak ramai
✔Mereka yang ingin mempositifkan semula semangat yang dah pudar akibat kerosakan kulit.

APA PULAK KISAH DISEBALIK PRODUK HEBAT NI?

Kisah disebalik produk hebat ni👇👇

✔2 Tahun bergelut buat formula terbaik dan sekarang setiap customer dah jatuh cinta dengan produk ni.
✔Bukan sekadar menjual tapi kami terlalu mengambil berat keadaan pelanggan kami.
✔Bukan sekadar keuntungan,tapi kami berkempen menyedarkan semua pengguna supaya tak terjebak dengan produk merbahaya.
✔ Fokus pada penyampaian ilmu penjagaan melebihi produk

MACAM MANA NAK DAPATKAN PRODUK NI?

Cuma whatsapp je saya dekat 0165242096 dan saya akan bagitau lebih lanjut macam mana rahsia sebenar untuk dapatkan kulit cantik yang korang idamkan selama ni dengan cara 100% SELAMAT

WHATSAPP 0165242096 SEKARANG ATAU KLIK SINI UNTUK CHAT DENGAN TEAM KAMI-------->>>>>https://www.facebook.com/geeboomalaysia/

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

MAKANAN YANG PERLU DIMAKAN JIKA ANDA ADA RESDUNG

DIET RESDUNG Tahun 2003,aku dah start jadi penghidap resdung tegar. Macam pengidap lain la,aku bangun pagi je dah terbersin-bersin sampai tak cukup nafas.Mata aku asyik gatal,kepala pun gatal asyik nak garu. Tahap resdung aku ni,bila letak je sambal kat lidah terus tangkap 1 kepala dia punya gatal.Tu belum telan lagi. Macam orang lain jugak,resdung ni memang ganggu kehidupan kita.Dekat khalayak ramai pun kerja nak bersin sampai hingus tersembul meleleh.Memang malu la orang tengok.Sapu tangan pulak tak ada..paip air pun tak ada...memang lap dengan baju je la sambil tahan malu. Lepas dapatkan nasihat dari pakar,aku disuruh amalkan diet untuk kurangkan simptom resdung dan makanan yang aku kena banyak makan untuk bantu kurangkan resdung. Ni aku share antara menu diet yang WAJIB elak dan WAJIB makan: WAJIB ELAK: 1.Gula Proses 2.Makanan berlemak "jahat"-cheese,susu,pizza atau berasaskan daging 3.Ajinamoto atau lain-lain penambah perisa. 4.M

14 TEKNIK CLOSE SALE PALING BERKESAN-100%GEERREENNTII

14 TEKNIK CLOSE SALE PALING BERKESAN-100%GEERREENNTII Dulu mungkin tiap kali anda berurusan dengan customer,Anda akan menangis sebab customer tak minat nak beli.LEPAS anda baca cara-cara close sale kat bawah,GERENTI sales anda KeBABOOM PARA PENJUAL di Online pasti tau macam mana rasanya bila jawab semua soalan customer, last2 tetap je customer banyak alasan dan tak nak beli. Pernah kan? Untuk itu belajar teknik closing sangat penting, supaya tahap penukaran (% closing) semakin besar. Jika tahap penukaran besar, customer semakin banyak. Begitu juga sebaliknya. Tahukah anda, 80% orang membeli kerana emosi dan 20% orang memutuskan untuk membeli kerana logik. Untuk itu, kita akan banyak menggunakan pendekatan psikologi supaya jualan boleh maksimum (closing). So, bagaimana ciri-ciri closing? Jika bakal customer bersemangat, banyak bertanya dan menghubungi anda berkali-kali. Kalau dah dapat salah satu ciri closing pada bakal customer anda, barulah buat perkara berikut ni…

Cara Merawat Resdung Mengikut Petua Tradisional

  [Hidung baru Ajai bernilai RM28,000!] TAKUT RESDUNG MAKIN MEREBAK 😱 😱 Bayangkan Kos cecah PULUHAN RIBU kalau biarkan resdung kita tanpa ikhtiar untuk berubat! GEJALA RESDUNG(SINUSITIS) • Hidung selalu tersumbat • Lender dari hidung dan tekak • Sakit atau rasa berat muka terutama kawasan diantara mata • Sakit tekak yang berpanjangan dan berulang • Demam atau rasa tidak sedap badan yang berpanjangan • Gejala alahan hidung seperti bersin,gatal hidung dan sebagainya KEMUDARATAN RESDUNG(SINUSITIS) • Jangkitan nanah dikawasan sekeliling mata • Jangkitan otak • Sakit tekak yang kronik • Jangkitan tulang muka • Menerukkan keadaan lelah • Berdengkur secara kronik • Menyebabkan jangkitan telinga dan tonsil • Alahan hidung • Selsema biasa yang melarat ==================================== KINI ANDA BOLEH RAWAT RESDUNG DALAM 1 MALAM SAHAJA. TANPA PERLU: 1.KELUARKAN KAHAK 2.TENYEH MUKA DENGAN HERBA ATAU LIPAS 3.ASAP MUKA 4TANPA PERLU TINDAK BALAS MENYAKITK